Sepetang Bersama Bulat
Pada mulanyer aku cam mls nak kuar.Lagipun keje ujung minggukan rasa cam nak balik umah jer tido n golek2 depan tv.ms break Bulat kol sajer nak borak smbil mkn smbil bercakap.Dier jnji nak online alih kol balik bgtau yg tak jd online.but dier bg idea nak ajak g karoke.aku pun cam takder idea so setuju jerlah.sblm abis keje Yana dan Cece kola jak kuar and aku bgtau tak boleh coz aku dah jnji ngn Bulat.So pas keje Bulat amik aku kat opis n jmput wan kat umah dan terus jer gi karoke.aderlah dlm 3 jam menyanyi2 mnja.Dah selesaikan hiburkan sume pengunjung aku pun balik.Dlm pjlnan dayang kola jak lepak.So aku spai umah jer tukar baju dan yg lain pun spai kami pun g lepak kat JUMMa.Dalam kol 2 sumer bersurai

1 Response
  1. Anonymous Says:

    yg penting kita ber3 sgt comot kan bobo...
    hehehheheheh...
    tp besh....