Kemalasan
Tak tau lah ape nak jadi ngn aku..but ape yg aku tau semakin hari semakin malas nak tulis dlm blog ni.Tak tau kenapa..maybe aku rasa susah untuk berkongsi kisah ku mcm dulu.Ade byk sgt org yg suke menangguk diair yg keroh.Maybe kejadian baru baru ni buat aku buka mat ttg betapa bahaya laman laman spt blog facebook dan myspace ni.Org boleh salah tafsirkan ape shj ttg kiter walaupun kite hanya meletakkan gambar semata2.



Maybe pasni aku akan kurangkan cerita ttg diri aku dlm blog ni.Sumenyer bergantung.Aku benar2 serik.Susah untuk percaya kan sesiapa.Insyaallah ade masa aku akan coretkan jugak ape yg patut dlm blog kesayangan ku ini..
1 Response
  1. marikosan Says:

    org bleh ckp whatever they want, that's norm but it's you who knew everything. dgr ckp org sampai kiamat tak habis