3 Kingdom
Saturday 31 May 2008



Yeyey best..lama tak g clubbing.So kami cam excited sgt sbb dah lm tak gi clubbing bersama.Ramai giler yg joint arini..ader kwn baru nama die aisyah(versi kecik)...zie friend.Pastu epa yg lama tak kuar ngn aku pun joint sekali..Best gilerz.Kami kalini bertukar arah.Kalo selaloo kat KL..kali ni kami g lepak kat Mont Kiara coz 3Kingdomni baru opening.Yg penting msuk free.Thxx ari..hahah









Sepatutnyer kami gerak kol 10.30.Tp disebabkan beberapa perkara yg berlaku kami gerak lmbt.Maklumlah g konvoi.Mcm ni lah jadinyer..huhuhu.Byk kalilah jugak kami sesat sbb org yg bawakjln tu tak betol yer..Nasiblah ader aweks2 cun dlm keet yg aku bawak.So cam sopan je aku rasa.Masuk je club sume menari bagai tak ingt.Maybe sbb dah lama tak g club kot.Cece cannot joint sbb ader dating..Haram sgt ko kan..siap ko..lalallalala(matilah kene marah pasni)










Disebabkan tempat ni baru so cam kekok jugaklah pada mulanyer.Maksu plak asyik menggedik2 mnja sbb nmpak ader tiang kat tas stage ...bile nak naik bile nak naik.Gedik sgt.But last2 aku yg gedik kat tiang tu..coz sian kat die..Trcapai jugaklah cita2 die nak nari2 tiang tu.Bestlah tgk diorg.Aku sgt behave mlm ye mlm tu..coz cam sgt seronok tgh teletah kengkawan..sara mcm biasalah..hahah paham kan maksud aku..pondan pun mcm tu.epa menari bagai tak ingt..best gilerz tgk dier menari..hehhe byk jugaklah kwn2 baru yg aku kenal..coz kalini aisyah tak jadi duta jiran tetangga..hahaa







This place tutup sgt lmbt yer.Coz dlm kol 4++ still beroperasi mcm biasa.Kami yg dah ilang tenaga ni gagahkan diri jugak untuk balik.tak larat nak berdansa..hahahah.Aku sengaja pose kan pic si Farid yg kat atas tu coz die tuk mmbahankan sape yg menang takhta tak behave...Hahah yg tak tahan pas layan lambogini trus terlentang ye..hebat sgt die..Die lah yg always ingtkan aku jgn lupa updates blog..nape lmbt sgt..gegege sory farid mlm tu ko mmg tak behave.But pas abis club die back to normal..hehehe aku rasa kami semua setuju yg crown mlm tu terpaksa dikerat dua.Thxx pondan sbb pulangkan takhta...ratu dan raja untuk this party is Sara and Ari..Hahaha cayok2 teruskan usaha anda(maaf pic trsebut tidak boleh dipublish)
3 Responses
  1. Cik Remyza Says:

    best nyer.. PaRTy...

    tapi i dont like Karaoke..!!

    suara x sedap..!!!


  2. soffee Says:

    yang best.. sebab kenal ngan kawan2 baru.. yang lain tuh.. so...so ajerk!!!
    cam best party ngan korank masa memula tuh..walaupun padat tak leh gerak... jug pecah.. ada yang kena raba.. what ever emo happen.. i preferred that time...


  3. SarraJelita Says:

    aku behave lar....cuma aku hanyut dalam dunia aku jer....huhuhuhu....