Haha Black Day
Friday 30 may 2008



Haha still hari yg sama.Tp cam entry yg berbeza coz tak suke tulis panjang2.Pas org kawin aku trus gerak amik member2 yg lain coz nak g karoke kat Jln Imbi.So aku antar kereta kat Kelana jaya coz my dad nak pegi Penang so kami tukar kete.Spai sana dah dlm kol 11++.So mcm sgt lmbt sbnrnyer.Member yg lain dah extand sejam tuk kami..Dr kol 12 spailah ke kol1..but kami bgtau yg kami mungkin lmbt..so mereke exteand ms lagi.Thxx to farid and the geng coz blanja..Terharu2 mnja sgt..








Ramai sgt yg joint..aku cam sgt suke..maklumlah lately ni kami jarang kuar sama coz masing2 bz...So pas gaji ni lah plan kami..berparty spai subuh.Actually kami plan nak pakai itam arini..sesekali nak bertema2 mnja.Bkn clubbing jer kene bertema yer..karoke pun kene jugak..hihi.Lama jugaklah kami dlm tu.Waalaupun aku and the geng lambt we still have fun.seronokkan..hahaha..yg aku tgk ala2 terkondem mlm tu adlh si pondan..Maklumlah msti naik sheikh tak hingat.Yg lain still terkawal..lalalalla..







Abis je karoke kol 2 akmi gerak kat tempat biasa.Sblm tu kami sempat lepak kat depan Karoke Jln Imbi..untuk pose.Hahah cam ari itam sedunia je aku rasa.Coz thts nite mcm kami sume chumel..and sgt kurus..hahahhaa.Spai pelita mcm biasalah..drama2 mnja msti happen.Seronok gaklah mmbahan kengkawan.Aku pun kene sgt teruk..siap korang..kumpul lemak byk2...3++ akmi memasing pun gerak..maklumlah nak kene rileks sbb sok ader party lagi..ahakz








1 Response
  1. soffee Says:

    i do like this.. walaupun tak janji.. tapi cam besh aje.. dengar aishah nyanyi lagu inul... what da fuk....
    honestly i dont knoe how to sing.. nyanyi dlm toilet dlm kete ok arr... tapi kalau nak pack kan room.. leh arrr join.. besh...besh sangat sebab dah lama tak kuar ngann korank.. jumpa cece~ yang dah lama tak jumpa..
    rindu sungguh~~
    pastu pose manje tepi imbi plaza.. pastu pose ngan binatang2 berbaju itam kat pelita... gambau tuh sungguh santek... tapi frust ckit.. tak pat memanje ngan fifi... napa ntah ngan dia... :(