Hp Punya Cerita
Sedey sgt sbb skang ni aku dah takder hp..asyik malang je kalo aku pakai hp..tensen tak tau nape..kalo sebulan lalu aku hilang 6500 Slide...baru minggu lepas hp aku yg SE K770i msuk dlm kolam air ms aku g Kelantan aritu..






Nak nangis pun ader..dah aku xleh idop tanpa hp..geram..nasib dirundung malang sepanjang ms...so skang ni aku mcm tgh nak kumpul duit coz aku nak beli hp baru..msih terpiki2 lagi nak beli hp ape..yg ader dlm kepala hotak aku ni..E71 or I Phone..yg pasti kedua2nyer aku pilih calour putih..maklumlah kete n laptop aku pun kaler putih kan..so mstilah aku nak sedondonkan sumenyer




so doa2 lah aku berjaya dan mampu beli dlm sm yg terdekat ni..hidup tak sempurna tanpa hp..schatje belikanlah..sian saya..hukhuk(smbil buat muka mnja)
5 Responses
  1. Che Sue Says:

    nokia 5800 express pun chantek gak..
    iphone mahai amat weh..omos 3k..!baik berjimba ria ngan duit byk tu!haruuuuss~


  2. Paktam Bonus takde lupekan ko punyer phone idaman... Ko amik jer NOKIA zirot yg maju .. suke nak type msg die kekekeke


  3. Anonymous Says:

    hye aiman.beli la iPhone sbb lina pun pakai iPhone but lina punyer yg biasa.dah beli sejak last year beday present dr my abah.x rugi wlaupun mahal sbb sgt teruja..~xoxo~


  4. Anonymous Says:

    i Phone!!!
    arghhh...dying to hav one


    http://misscolorz.blogspot.com/

    cheers!
    cik yaya


  5. Cik Remyza Says:

    harap2 kamu dapat apa yg di citakan yaa...!!