Movies


Sorylah yer..lately ni aku tak punya byk ms untuk updates blog..dan byk aktiviti yg aku lakukan gagal untuk dimasukkan..lagipun life semakin sibok..tak byk mende yg aku leh kongsi kan bersama..buakn tidaka der niat untuk berkongsi tp entahlah..



aku just heppy ngn life yg aku pilih..so kalo ader yg menarik akan aku kongsikan..mingu ni 2x aku tgk wayang..selasa mlm dan smlm..selasa aku tgk
TALENTIME n smlm aku tgk KNOWING..so far ke2 dua crita tu sgt menarik but aku lebih tertarik ngn film Yasmin Ahmad..tak perlu dipertikaikan lagi dan tak perlu die ceritakan lagi..anda pasti puas menonton film itu..



KNOWING plak psl citer kiamat dan makhluk asing..bestlah but kalo aku perhatikan Nicholas Cage ni selaoo sgt berlakon film2 mcm ni..takder hero lain ke but lakonan die mmg best..lakonan budak kecik CALEB and ABBY pun superb...so jgn tunggu lagi..silalah ke panggung..
0 Responses