Face To Face Party
Thursday 16 April 2009


Sorylah guys walaupun party ni dah berlangsung 2-3 minggu sblm ni hanya skang aku mampu nak updates dlm blog..Bz yg teramat sgt.Pada mereka yg duk bising suruh updates blog aku msuk kan jugalah pic2 party face to face yg aku n kawan2 joint aritu




our dj

Pada mulanyer ziort spatutnye ikut but disebabkan beberapa perkara yg tak dpt dielakkan so paham2 jelah kan.Janji kol 8.30 but almost kol 9 baru aku spai kat Celcom..Sume dah ade termsuk wawa,melat,sara,fared,maksu,cece dan yana..So spai2 je trus je gerak..but yg pasti aku,azeez dan redd spai awal sbb kami terslh jln..yg lain..hurm tak tau marhalah mana yg diorg gi.







Spai je aku msk dulu sbb free floor kan..takut nnti pas kol 10.30 tak dpt free plak.Minum puas2 then barulah yg lain smpai..sbg aku cam seronoklah sbb kumpul kawan2 ramai2 n party tu pun best..rasanyer ni kali ke2 kot mereka buat.I think last year nyer lagi gempak..





Pas puas menari dr kol 10 spai kol 1.30 aku yg kelaparan ni mmg tak larat..so aku azeez,redd,cece dan yana kuar mkn kat Hartamas Squre...to maksu kami bukan tinggalkan maksu tp sbb lapa romeo terpaksa jugak g mkn..Abis mkn trus balik.haha penat dan ngntuk..zzzzzzz