Bagan Seafoof Port Klang
Thursday 16 April 2009



Minggu lepas aku n my group di technical buat outing.So kami plan kali ni nak g makan2.So mmg dah buat preparation awal sgt..maklumlah rasa nyer dh lm xg kuar outing mcm ni.Aku nyer shift kol 7.30 pg maklumlah nak gerak kol 6.30 katanye..but hampeh yg pasti kami gerak nak dekat kol 8 jugaklah..so pas keje aku ngn mumu n zirot siap2 n trus je bersedia nak bergerak but ramai lagi tak smpai..so aku ke Valentine.saje nak luangkan ms dr duk kat opiskan..so pasrah jelah sbb mls nak bising2.







Dalam kol 7+ barulah sume dah smpai.So kami boleh bertolak..actually aku ngn zirot ala2 diet 3 4 hari jugaklah tak mkn nasik sbb kami mmg nak mkn puas2 kat sana.Then yg naik kete aku aderlah mumu,zirot dan baizura.So far so gud mereka tak mmbuhsankan dan aku pun tak mengantuk untuk drive ke port klang tu..





Kami spai disana nak dekat kol 9.Ingtkan makanan dah siap aleh2 lom msk langsung nak terbakar jugaklah sbnrnbyer mana taknyer sbb mmg dah jnji dlm kol 8-9 maybe sbb die pekerja baru so agak lmbt skit nak repait order.Haram jadah kejadahnyerlah jugak..So menu yg kami order mmg sgt best maklumlah untuk 23 orgnyer makan..mana boleh order sembarangan..








Kami order ikan siakap goreng smbal,ikan kerapu steam,udang honey,ketam blackpapper,kepah, and kami mkn bersama ngn nasik goreng cina.Nasik goreng die pun best sgt.Puas tak terkata.Pastu minum ngn air tembikai dan fresh orange..Wowwww hebat tak terkata





So lepas mkn kami ke kawasan pantai diorg,mmhlah tak wangi coz bau lumpr but pemndangan die mmg cool..maklumlah waktu mlm kan..ngn kapalnyer ngn bulannyer..panorama yg HEBAT..Indah sungguh ciptaan Yang ESA..so pas sesi bergambar kami pun balik.






So nak balik tak terasa jauh sgt coz lalu faderal kan..coz ms dtg jln jem so kene lalu KESAS so mlm tu kami spai sblm kol 12 kot..mmg penat but sgt enjoy..maklumlah dah lama x kuar beramai2 mcm ni..aku rasa aktiviti bersama gruop ni kenalah dibuat selaoo..merapat silaturahim..
0 Responses