New Thing
10 April 2009


Last week aku cuti on monday so aku gunakan kesempatan untuk kuar melepak bersama yg tersayang..maklumlah lately ni kami sgt bz untuk spend time bersama.So kuar awal pagi..setelkan urusan schatje dulu then baru kami kuar ke Bukit Bintang..Takder plan ape2 pun just saje tgk2 barang..so puaslah kami merayau..but tempat yg mmg nak dituju sgt aderlah Low Yat..untuk ape..hahaha aderlah.



Actually aku teringin nak carik satu barang tu yg dah lama aku idamkan..akhirnyer setelah puas survey dpt jugak aku memilikinyer..walaupun bukan mudah dan byk cabaran finally WHITE berada dlm genggaman aku..tq so much..nak tau sape WHITE tgklahs sendiri hahaha mmg lengkap sgt idup dirasakan..the latest IPHONE 3G yg pasti kaler putih..hahahaa









Puas dpt ape yg diidamkan kami ke Metrojaya jln2 carik perfurme and sungales..hehe ketemu jugak..yg ni mmg tak plan pun just survey2 but dah berkenan dihati so trus belilah..kirenyer keje aritu shopping jelah..bile nak puas mmbeli barulah perasan yg aritu kami tlah byk mmbazir..but sesekali je tak slh pun..so pasni nak berjimat lah..Setelah penat kami pulang kerumah dan beristirehat..tq 4 everything...love u so much
3 Responses

  1. hurmmmm tukar tempat ngan aku paktam..... Abg LINTAHHH


  2. L3o Says:

    wah..wahh.. nie mesti byk dpt bonus nie.. hee.. :)