Everyday New Year
Sambutan tahun baru thn ni adelh yg paling indah dan tak mungkin akan lupekan.Mana taknyr if org sambut sblm new year..aku plak smbut dr mlm new year smpailah hari ke2 thn baru...lama gile kan..haha hari bg aku new year thn ni..smpai tak cukup tido..


So ms mlm new year aku calebrates ngn budak opis n my closemate.Actually aku sepatutnye aku caleb ngn Schatje n his family coz mereka buat BBQ but mcm takmo ganggu mereka so aku caleb ngn kawan2 kesayangn ku..hehe bestkan.Kiremyer thn ni sgt meriah lah slps dah bape lama tak caleb ngn kawan..best giler..Kami ke POPPY GARDEN tempat biasa kami pergi dulu.Yg joint mlm tu ialah sara,melat,sherry,bobo,alien,ayu,diyana,hidz,hazel,joe,botak,izan and husband..Bygkanlah betapa gamatnye suasana disitu kami kejekan..


So hari pertama New Year aku ingtkan mls nak kuar.But mlm tu family schatje ajak caleb kat Sultan Louge at Mandarin Oriental.So nak tak nak aku pegilah jugak.Actually first time aku msuk situ.So far sume oklah."Croud" pun ok..and mlm tu jugaklah ader yg balik smpai pagi sbb smbung party ngn "org terkenal tu"..hahahhaa.Nak tau sape tgklah pic..haha.So kami pu menarilah smpai pagi..


Muzik kire cam best jugak.Tp dlm Sultan Louge ni tak ramai yg nak menari..byk yg main pool n bincang psl bisznez.Aderlah jugak beberapa kelibat org org terkenal yg feeling2 hebat dlm tu.But oklah walaupun ader yg aku meluat.Tak payahlah citer sape..Sbb aku rasa aku lagi artis dr mereka walaupun mereka berparty sekali..hiihhi(tak baik aku ni)..


Hari ke2 new year aku mmg dah tarik diri awal takmo kuar mlm tu but tak dpt selamatkan diri sbb abg schatje dah tunggu..Mereka pujuk aku untuk joint sekali.Untuk tidak menghampakan hati mereka yg dah nak balik soknyer aku jointlah jugak.Kali ni kami ke Jalan Alor..yup aku mmg suke g sini sbb club kat sini sgt best and tak ramai budak yg busuk..haha sory yer terkeji sekejap.Mlm ni paling best aku rasa sbb kami sume menari bgai tak ingt..sume best..kimi,koe,zalia lagi2 schatje...hurm party all the nite sgt tema sepanjang 3 hari tu...Thats y aku ckp this is the BEST NEW YEAR aku pernah smbut in my life..





0 Responses