Subang
Sgt tensen pagi ni sbb aku tak leh nak on Myspes.Nmpak gayanyer msti buhsan tahap gaban aku arini.Sedey..Anyway yesterday aku lepak kat satu tempat kat Subang.Sblm ni kalo gi subang msti kami lepak kat DarulSalam but smlm cam teringin nak pegi tempat baru.Dan yg pasti tmpat baru ni sgt happening yer.Rasa cam nak berkampung jer kat situ.Nama tempat tu Asia Cafe.Not badlah..kedai pun byk.macam2 pilihan pun ader.






Kalo dah spai kedai mkn.Mstilah nak cube segala mknan yg ader kan.But aku still maintain lagi.Aku on diet.Dayang pilih western,mak munah feeling char kuew tiaw dan cece terpaksa mkn mknan yg diorder oleh zirot indo mee.AKU...just mkn aper yg disuap jer..hehehe



Dayang bersama WESTERNnya



Zirot bersama CHAR KUEW TIAWnya



Cece feeling sbb mknan belom spai..




ME..disuap oleh Dayang(skit jer)

Puas mkn..dayang ajak gi cc.Lagipun mlm masih muda(almost kol 12 sbnrnyer)But kami ok jer.So berkumpullah semuanyer di situ.Mulanyer server kat situ mcm cepat gilerz.Masing2 memuji.Tp tak spai 10 minit server dah kondem.Aku ngn mak munah takleh nak on Ym.si dayang feeling2 bc email dan paling kesian si cece tetiba MOUSE tak berfungsi.sian..2x panggil Brother CC tuk betulkan tp still sm.Prob sepanjang ms.Aper2pun kami gumbira..hehehe



Me And Cece




Aku yg kusyuk dan Cece yg Gedik..hehehe

3 Responses
  1. elva Says:

    owhh..smlm sempt borak2 ngan cece kt myspace...x taw pon korunk ade same huhu


  2. zirot Says:
    This comment has been removed by the author.

  3. zirot Says:

    rosak diet aku mlm tu!!!!