Bora Ombak


Khamis yg lalu syikin kol aku ajak lepak.Katanyer nak bg hadiah n belanja aku mkn sempena beszday aku yg lalu.So aku pun cam said ok coz aku mmg cuti and no plan time tu.So dlm kol 8 die janji nak amik aku..siap pesan lagi"fiz pakai hensem2 takmo pakai sandal..but bukan nak g clubbing"..Ader2 je.Rasanyer aku mmg ari2 ensem pun kan..hehe


Bestnyer Makan..(",)


Syikin yg feeling2 ngn beg LV barunyer

Tp dlm kol 9 duk kol coz sesat..byk kali dah guides jln ttp sesat .First time jugaklah aku jumpe housemate die Nurul.baik jugak budak ni leh msuk sekepala ngn aku.Seronoklah..yeyey.So kami spai sana n tengok2 menu terus order..aku mkn chicken cop je.misz chicken cordon blue..Tak lama lepas tu epa dtg.Ingtkan tak jadi.So smbil mkn smbil dgr live band but penari die mmg sgt gampang coz step yg sama je setiap masa..rasa cam nak kool maksu noya je suruh dtg bukak step.


Nurul ckp muka gue cam Faizal Tahir..hahaha


My Lovely Epa

Kami lepak spai bora tu nak tutup ala2 kamilah org yg trkahir kuar.cadangnyer nak g lepak lagi but memasing dah ngntuk.Then terus balik.Thxx so much syikin sbb hadiah dan belanja mkn tu.nnti fiz temankan g LV lagi yer..Muah
0 Responses