Heppy Beszday Wan


haha maybe cam dah lmabt aku nak wish heppy beszdaykat wan but itulah kenyataannnyer disebabkan bz yg melampau aku tak sempat nak updates byk perkara dlm blog aku..sdey kan.But alang kepalang aku daha der sume pic aku upload ape yg ader jelah..anyway pd 12/10/08 yg lalu berlangsung beszday party kawan baik aku sorg ni.nama die wan aka bubu aka belang aka top model..aka ape2 jelah yg die nak..coz die ni suke feeling comel je sentiasa..





kalo thn2 berikutnye akan ader majlis yg digabung bersama tp thn ni nmpaknye wan lebih selese buat besdzay nyer sendiri..tahniah dan anda sgt berjaya..hahaha then kat sini saya..aka romeo cute nak ucapkan heppy beszday panjang umur murah rezeki dan cepat dpt anak..haaah(walaupun baru kawin)..ahak..semoga kegembiraan sentiasa mengiringi perjalanan hidup kamuk..







Thxx for invite me..walaupun ader kejadian yg hanya diri ini yg tau berlaku mlm tu but majlis berjln lancar spt biasa.Tetamu pun sporting mcm biasa..walaupun aku tak sihat but berjaya jugak tunggu hingga majlis nak abis..
1 Response
  1. wan khairy Says:

    tetap nak ada belag kan?
    berdosa tau...
    hahahahahahah....
    makasih dtg...
    makasih adiah tue..