My 3rd Beszday Calebration And Open House

i wish i will heppy 4ever~!!

Pada 18/10/08 yg lalu..aku dan sekumpulan rakan2 celcom telah bercuti di Cameron.Tujuan asalnyer adlh untk menyambut beszday kami ber4..aku,remy,shidi dan farah.Tak ingt bape org yg pegi..tp rasanyer cam ramai jugaklah.Kami sewa 2 apt.Jnji nak gerak dr opis kol 9 alih2 sume lmbt..hahahahaa



Aku naik satu kete ngn kamarul,shidi dan wan.Senang kot..tak payah ramai satu kete nnti cam sesak nafas je.Ahakz.Semasa perjlnan kami singgah kat Tapah untuk berehat smbil mkn dan terus gerak kecameron.Hurm hanya Tuhan je yg tau betapa peningnyer aku duk dlm kete tu sbb jln nyer..hurm tak sanggup.Wan dah golek2 sbb pening..bukannyer leh jln jauh skit minah tu.Ader jugaklah kete yg berhenti2 coz ader mereka2 yg ter@%$$^%.







Tak ingt spai kol bape.Tp rasanyer lama jugaklah.So spai je aku golek2 kejap sbb penatkan.Pastu petg skit kuar mkn.Yg lain2 buat persiapan majlis untuk mlm.Balik dr mkn sume aku smbung tido spai sume dah bersiap2 br aku mndi..hehe sejuk uolz..cam nak pecah tulang..Actually percutian kali ni ader jugak muka2 yg aku tak kenal but kami trus je close pastu.Tu tandanyer mesra alam..ahakz




Majlis open house dan beszday party bejln dgn lancar.Show2 pun menarik.Byk ms kami abiskan dgn pose sana sini.Comel gilerz bile teringat insident laki chea kene kerumun spai tak nmpak coz sume sibok nak pose..haha sian ko din..sabar jelah.Mlm tu plak kami tido lmbt gurau2 mnja smbil berorgy beramai(ni sume sbb maksu..noya noya)..hahah







Pagi2 sume dah kejut bgn coz nak g bfast sedangkan br kol 8.Binatang sgt.tau tajk yg aku ni tak cukup tido.Sian aku tau.Dah lah sejuk.Then kami bfast pastu balik mndi dan siap2 untuk berangkat pulang.dan sebelom tu singgah kat ladang teh.Hmm ni pun byk insident.Jlnnyer sempit spai byk kete terpaksa undur blakang depa..stuck gilerz but bende tu kalo dipikikan balik sweet sgt coz ms tulah kami gunakan peluang utk pose2 mnja.




Lama jugaklah kami abiskan ms kat atas tu.Seronok sgt.Then pastu kami berangkat pulang.Otw singgah kat Lata Iskandar coz nak g beli pasu yg murah2 kat situ.Best gilerz and ms turun singgah kat Tapah.So perjalanan kami spai disitu shj coz lepas tu masing2 ikut arah memasing.To all myfriends tq so much coz menjadikan percutian kiter sesuatu yg indah untuk dikenang.I love u so much.Thxxx(",)
0 Responses