Balik Kampung.
Monday 31 March 2008

Pagi Sabtu yg indah aku yg dlm keadaan mamai dan sakit kepala terpaksa bangun awal.Hurm awalnya sgt msl sbb aku tak cukup tido.Bayangkanlah dah lh smlm Friday nite tu balik dlm kol 5.Kol 10 dah nak kene bgn.Tunggu jugaklah si aisyah kol maklumlah hp kan dah kene bar..heheh
Tunggu punya tunggu kol 11.59 barulah si minah tu kol.Hurm takperlah jugak sbb aku pun cam ngntuk lagi.Pas dah settle sume aku pun g jemput dier.Sebelum gerak aku g mkn dulu kan Kg Baru sbb sgt lapa.Smlm tak sempat mkn takut buwekk..

Kami bertolak dr Kl dlm kol 1.03 dan spai di Melaka kol 2.09 minit.Tetiba terfeeling FI plak.Nasiblah aisyah temankan.Aderlah jugak org duk membinatangkan diri dlm kete.Heheh.Spi jer Melaka aku trus mkn lagi.Nmpk gayanyer habislah diet aku.Hurm takperlah bukannyer selaloo pun dpt mkn sedap.Pas mkn aku,aisyah dan kazen aku g kat hostel adik bongsu aku.Ngada sgt dier tu nak makanan lah,coklatlah,lotionlah.Lepak kat hostel dier sekejap barulah balik umah semula.Hurm mcm mlsnye nak drive balik.Golek2 dlm 10 min.Terus gerak balik KL.Tak sabar nak tgk AF..Siap ni bawak makanan2 bagai.Sbnrnye tak tau nak bg sape mkn.Tp cam bawak je.Spai umah ramai jugaklah yg ader.So berkendurilah kami ngn makanan yg ada.Nak tunggu si aisyah ni leh gastrik aku.Hehehe.

Pas dah mkn sume tgk AF dan terharu2 mnja skit sbb IKA kuar sume pun balik.Tinggal aku ngn aisyah je.So aku biarkan die tgk tv.Aku disebabkan penat tertido2 mnja depan TV.Dlm kol 2 aisyah kol sbb nak balik.Bye aisyah.Thxxx sbb temankan aku balik kg.
0 Responses