Mari Berdansa
Saturday 15 March 2008

Minggu ni mood aku mcm tak berapa baik sgt.Sbb cam ader byk sgt mslh dan perkara yg trpksa aku tempuh walaupun aku blom bersedia sepenuhnye.Mulanya mcm nak blik kg tp disebabkan keseorangan aku just tukar plan lepak keumah cece.Thxx to cece sbb bg aku stay kat umah ko time tu walaupun ko tgh feeling2 FALL IN LOVE.Spt biasa kalo dah smpai Subang tempat utama yg akan jadi tumpuan adlh di DARULSALAM.So lepak spai ala2 nak kesubuh terus je
 balik umah dan tido.Sabtu sgt buhsan sbb nak tunggu mlm.
Plan asalnya nak ke Melaka mkn ikan bakar bersama Chipmunk,Cacing Kerawit,Bluehyppo dan Cece.Tp disebabkan ader diantara binatang tu yg masih belom turun2 dr GENTING trpaksalah kami cancel plan tu dan teruskan dgn plan yg lain.Aper lagi berdansa jerlah.Hahahah.Spt biasa aku,yana,pondan,aizol,aisyah,baron,kak aida,ekan dan julung2 kalinya cece joint to the club kat SUNSHINE.Entahlah tak tau kenapa everytime ke JLN DORASAMI....SUNSHINE msti menjadi tempat kunjungan.Mlm yg menjanjikan seribu kegembiraan dan kegirangan untuk kami semua.Thxx pd kengkawan yg sudi mnghiburkan hati2 mereka yg duka.Love u ALL..


Kak Aida,Yana,Me and Hidz
2 Responses
  1. LittleHid Says:

    harus ke ko lupe name aku dlm list pegi sunshine ni? :(

    huhu


  2. celebi.net Says:

    hehe. i like it that day. suke suke.
    tetiba pi club laen kan
    segar pemandangan hehe
    sori haritu cam malang sgt bg ko.
    huhu