Spiderwick
Friday 28 March 2008

Last nite aku pegi tgk movie SPIDERWICK.Tak rugi sgt pegi tgk movie tu sbb jln cerita sgt best yer.
Walaupun tak menggunakan byk pelakon ia ttp hebat.Rasa cam nak tgk lagi.
Sbnrnyer aku cam tak jadi nak pegi
 tgk movie tu sbb abg aku dtg dr Kelantan.Rasa mcm nak abiskan
 ms bersm ngn dier sahajamaklumlah sbb dah lm tak jmper.
Tp si Aisyah duk pujuk byk kali nak tak nak joint jugak.
Tp bgus jugaklah die buat mcm tu.taklah aku buhsan sgt..heheheh.Kami g tgk kat Midvalley.
sempat jugaklah sblm gerak dr umah dia kami lakukan adegan
tolak menolak kerete kerana 2-2 kete kami kene block.
Nasib smpat smpai sblm wayang stat....









Movie tamat dlm pukul 1 lebih jugaklah.Takkn nak balik dah kan.So kami cam feeling2
nak lepak2 mnja.Walaupun abg aku tak pernah tido lmbt nak tak nak terpaksalah jugak
dia ikut kitorang g lepak minum kat HAJRIS.Biasalh kalo dah
stat berborak kene pahamlah..mmg takkn berenti.Si Mak Munah seboleh2 bg alasan
yg aku keje sbb nak balik awal.Sbnrnyerr dia dah ngntuk nak tido.Bak kata pepatah
..MAK MUNAH DAN TIDO TIDAK DAPAT DIPISAHKAN..
Lepaklah kami kat situ spai kol 3.Pastu br masing-masing gerak pulang.
To all binatang2 yg jadi awatak utama dlm cerita SIPDERWICK tu..nnti kiter naik
atas AISYAH ramai2 yer.Hahahahahahaah


Bukti Pembelian..Hahhaha


..Watak Jahat Spiderwick...


Simon And Me..Jared(Hero dlm Spiderwick)

Hahahaha untuk korang yg watak jahat terima kasih sbb belikan tiket dulu yer..
Hurm terimalah seadanyer yg aku ttp hero dlm cerita tu..Hihihi




0 Responses