Ketemu...Maksu(",)
Sunday 23 March 2008

Hari minggu adlh hari yg paling2 aku tunggu setiap minggu sejak bekerja opis hour ni.but for today cam sgt buhsan sbb takder ape2 plan.Nasiblah wan ajak aku kuar lepak.Dptlah hirup udara yg nyaman setelah semalaman duduk di umah.Smlm merupakan hari yg paling mmbuhsankan.Aku harap hari ini akan menjadi hari yg mmheppykan aku.Slps lunch aku dgn wan pegi MIDVALLEY dan beli tiket untuk cerita B10000.Sgt best yer tak rugi tgk walaupun wayang kami stat agak lambt.Sempatlah cari beg untuk Si CASPER.
Sebelom balik g mkn dulu kat ALI CAFE and spai umah aisyah and mak munah kol ajak g tgk wayang
Aku set jer sbb dpt tiket free kan.Alih2 tak jadi sbb semua binatang tu g melepak kat OLDTOWN.Hanginnyer aku rasa cam nak pijak2 jer.Nasiblah pastu diorg pick up aku untuk amik moto yg aku tinggalkan kat opis since jumaat aritu.Lepak kat PELITA jap.Ms tulah terjumper ngn sorang kwn aku yg lama dah menyepikan diri.sape lagi kalo bukan MAKSU aka TYRA yg ala2 dah kurus skit.Hahahaha aper2lah maksu as long dpt jugak jumperkan..ahakz.Byk jugaklah bende yg kami sumer share bersama.Rinsu sbnrnyer kat kengkawan kami yg lama sblm ni.Tp nak buat mcm mana.Keadaan bukan spt dulu.Hidup msti diteruskan.To Zirot thxx sbb jd kamereman kami.



..Misz U Maksu..
1 Response
  1. biar la kita2 je romeo..ramai2 buat sakit ati kan..so kita tau kat mana kwn kita berada sudah cukup..love tyra


    *tetiba jd tyra bank*