Happy Bezday Meo
heppy besday to me..hapy besday to me..
heppy besday to me...heppy besday to me..



Hahaha tak sangka dah dlm diam umur aku meningkat dewasa.Byk yg aku lalui dlm tempoh setahun yg lalu..mcm2..pahit manis kelat pun aku dah rasa..ngn karenah kawan2,sahabat handai,yg tersyg..hurm sekejap je kan..then aku br sedar ms berlalu dgn begitu pantas..aku rasa aku masih baru je lagi pindah dr Sentul ke Maluri..rupenyer dah setahun..



Aku terima byk sgt ucapan happy besday dr msg phone,facebook,ym,panggilan..but aku rasa tak perlu aku nak paparkan disini.Aku dgn rendah diri nak ucapkan thxx byk pada sesiapa shj yg ingt n wish ms besday aku.Aku terharu sgt.Thxx ye kengkawan..



Aku pun tak caleb bezday thn ni coz aku rasa dgn keadaan ms n umur aku yg tua mcm malu plak nak smbut..haha gedikkan.Yg buat untuk aku pun adlh kawan2 rapat aku si sherry,melat,sara and pondan..itu pun secara tak sengaja di OLDTOWN..ms tu aku dah OTW nak balik umah dah..disebabkan kene paksanyer psl aku pun kesana.Thxx ya untuk suprise yg korang buat..



Ms tgh rancak lepak psl sweet Schatje dtg bawak bezday present.Thxxx..Walaupun aku tak mintak ape2.Mungkin sbb dah rezeki.Ms nak balik aku ingtkan dah selesai alih2 aku kene baling telor ngn tepung..cilaka korang baru je aku nak feeling dah kene mcm..ape lagi aku kejarlah sume tu..puas hati aku..ader hati nak kotorkan aku sorangkan...anyway thxx again n aku takkn lupekan ape yg terjadi..its so sweet(sara)..aku syg korang
0 Responses