Open House
After kami SLP kat umah maksu soknyer kami bgn tgh hari then bersiap nak kerumah achu..die jmput open house..thxx anyway..so mmg datang2 untuk mkn tgh harilah kan gamaknyer..msa dtg tu lom siap sgt pun..kamilah diantara yg terawal dtg..achu msk mcm2 tak ingt aku mskan ape..yg aku ingt ader org silap amik makanan..hehehe but oklah kan..lain negeri lain masakannyer..pas kami dah siap mkn aderlah beberapa org yg menyusul untuk elakkn jem..kami pun pulang selepas puas mkn n bergambar..



Destination seterusnyer adelah kerumah aku.Sementara nak g umah eddy bulat sbb lmbt sgt kol 6.So aku pun amik kesempatan balik umah sbb umah lom siap kemas..maklumlh smlm kan SLP kat umah maksu.So balik je kemas ape yg patut sementara cece n maksu tido..then dlm kol 6.30 aku kejut mereka then siap2 trus ke umah eddy di Gombak.



Tiba kat sana kami sesat kenalh kol Bulat suruh dtg jemput.Then tak jauh dr itu kami pun smpai n mkn ape yg patt ader lempeng,soto..hurm mmg lapa lah rasanyer.Byk jugaklah makanan yg kami mkn..dan yg akhir sekali bulat suapkan nasik goreng kampung.So siap je mkn kami pun gerak balik..singgah kat Secret Receipie..beli kek dan lepak umah aku..smbil download pic.Hehhe best sgt spend time ngn BFF aku..puas..
0 Responses