Open House
Alhamdulillah dah abis dah Syawal..byk sgt kenangan yg aku simpul dlm bulan Syawal yg lalu.Syawal mmg sgt bermakna..disambut dlm keadaan yg sederhana dismping keluarga dan yg tersyg..hehhe spt biasalah kalo dah nama hari raya msti byk open house.Aku rasa thn ni lah yg paling byk aku g open house walaupun tak sume umah aku smpat amik pic.Ble aku nak bawak time tu lah bateri abis segala..so diantara umah yg aku g ialah umah afzan anak wayang,kak dewi,maeps,wan,bulat,achu,eddy bulat,eone,remy and aku dah lupe..pada sape yg jemput tu time kasihlah byk2 yer..

Umah Eone..



Ni kawan aku sejak aku Form 6..kalo thn2 sblm ni die selaoo g open house umah aku but kalini die jemput untuk kerumah die di Balakong..walaupun rasanyer mcm sesat pd permulaan akhirnyer kami smpai kedestinasi..hehee.Makanan umah die mmg byk but ms aku dtg mmg byk dah abis..sedey aku..ingt eone ko still hutang aku rendang ayam hijau..

Umah Wan



Hahaha umah ni mmg aku kene pegi..lagipun kami kn kawan baik so tak elok kalo aku tak pegi.Cume thn ni aku tak dpt ikut tema sbb ader byk open house yg aku nak pegi selps umah die..so aku decide untuk tidak pakai baju pink..but still berbaju melayu..kiter ni kene respek majlis org.Mmg meriah..makanan pun best..teringat pulak ms kami buat open house sama2 dulu..meriah sgt..(",)

NETBOUND



Haha ini majlis diopis aku..walaupun aku OFF aku dtg jugak memeriahkan suasana sbb kalo aku tak dgt msti majlis tak berjln dgn jayanyer..seronok sbb sume kawan2 rapat aku dr satu dept and others dept joint sama2.Mereka2 di HR pun dtg jugak.Yg aku takleh lupe aku nyaris2 ditarik ke pentas untuk menari ala2 hindustan bersama MAHAGURU MUMUMANUMARAN..hehehee

Umah Bulat



Dah lama tak g umah die.Walaupun aku dtg lmbat aku ttp dtg.Lambat sbb aku byk keje diopis so nak tak nak terpaksalah dtg lmbt.Thxx yer Bulat sbb layan aku walaupun aku dtg lmbt.Makanan pun tak byk kami heppy bercerita ttg citer2 indah sewaktu kami mula2 jumpe dulu..tergelak2 azeez..

Pada umah2 yg aku tak dapat hadir..aku memohon seribu kemaafan..niat dihati mmg nak pergi tapi ms dan keadaan tak mengizinkan..


0 Responses