I LOVE MOVIES
Sbb dah lama tak updates aku pun tak hingat bile aku tgk citer2 baru ni.But setiap kali aku tgk aku akan pastikan aku pergi dgn org yg berbeza..hahha saje nak feeling2 mood bitchy.Boleh ke..takpekan..ahakz..actually dah alma aku nak g tgk citer SuSuk..but tak sempat dan aku selaoo ketinggalan but akhirnyer aku dpt jugak pergi.Yup sgt best..tp syg ader byk babak dlm hutan dan salai2 manusia yg dipotong..mungkin melangar etika perfileman kiter kot..tp nape Long Kong boleh..hurm aper2 lah..aku tgk citer ni kat PV ngn H..haha



Soknyer aku tgk citer Mirror..so far so gud..citer ni mmg sgt scary.Mana taknyer dr stat lagi kiter akan jadi tak tentu arah ngn sound systemnyer..jln ceritanyer..mirrornyer..bg aku mmg mnjadi citer ni.Just tak puas hati kenapa org yg baik akhirnyer mnjadi korban untuk pastikan cermin tu tak mengamok lagi.Anyway best..superb.Aku tgk citer ni ngn A..kalahlah cece kan ader E B dan F..ahakz..



After that g tgk wayang ngn my girlz plak.Kali ni nak tgk citer cartoon.Mstilah WALL E coz sgt teruja tgk walle pakai bra.Hukhukhuk comel giler ngn psngn nyer si EVE.Comellah citer tu..mengajar manusia sifat kasih syg..kalo robot ader kasih syg takkn manusia takder kot..



and last aku tgk citer Meet Dave ngn T kat KLCC..Ngntuk jgn ckplah sbb balik keje dah mlm..lagi2 tgk midnite.But best citer tu kelaka..so taklah ngntuk sgt.Kire oklah citer tu untuk bg hilangkan stress..nak tgk citer natu yg lain taks empat sbb takder yg midnite.maybe sok atau mlm kag tgk citer hantu train mat salleh plak..


0 Responses