My LIFE...getting BETTER~!!


Rasanyer dah lama sgt aku tak updates dlm blog ni.Maybe sbb lately aku sgt bz.Bz dgn sume mende.Kuatkan diri dr semua segi...hahaha.Maklumlah sebagai manusia kite tak lepas dr buat kesalahan.But kesalahan2 itu mmbuatkan kiter semakin kuat dan tabah.Hidup kene kuat.Itu yg aku alami skang ni.Hidup hanya perlu bergantung pada diri sendiri...org lain hanya akan pndang dan mntertawakan kiter dr jauh.Semakin lama kite hidup semakin byk cabaran dan rintangan yg kiter hadapi.

Aku kuat..aku tabah..kalo sebelom ini aku fikir sendiri adalah loser kini aku menemui kekuatan untuk bersediri..blaja terima mereke yg hanya menerima kite.Bukan hanya luaran dan hadapan sahaja berkelakuan baik tp dibelakang..hanya tuhan yg tau..itulah lumrah manusia..bak kata pepatah berkawan biar seribu..tp kalo seribu itu yg menjadi taik dlm kehidupan kiter baik angkat kaki dan melangkah pergi..

tak sume indah dlm berkawan...hanya pada pertemuan pertama shj kiter akan menemui musim2 kecerian dan kebahagian...tp semakin hari kite akan semakin jauh..byk ragam byk mslh.Bersyukur kerna aku sedar sume ini dr awal..terlalu asyik dlm sst perhubungan buat kite alpa..yg kiter terlalu pergi jauh meninggalkan diri kite sendiri..kini aku kembali..kembali dengn tekad dan azam baru untuk mmbahgiakan diri sendiri.Tak perlu lagi kwn2 yg plastik dan bermuka2 dihadapanku.To all yg pernah bantu aku..thxxx so much..hanya TUHAN akan mmblz jasa kalian..


"LIFE MUST GO ON"
0 Responses