SABTU YG HANGAT:Part II WEDDING
Saturday 2 August 2008



Aku smpai umah dlm kol 8.Aisyah kata majlis stat pas kol 8 so sempatlah aku mndi dulu.Fariz dah siap just tunggu aku je.Ms nak gosok baju tetiba board die trbakar.Geramnyer aku..dah lah aku nak cepat.Nasiblah fariz tlg bersihkan so sempatlah aku nak bersiap.So die gidek2 romi aku dulu then dlm kol 9 baru gerak.Awalaupun ms tu aisyah kol aku bgtau die yg aku dah kat Jln Tun Razak..hakikatnyer br pas mndi..soryy..hehee





Smpai2 je msjlis dah nak abis.Aku tak dulik yg penting nak mkn..coz sgt lah lapa.Hahaha so smbil mkn smbil jeling sana sini manalah tau kalo ader yg terbekenan ke..Then pas mkn sume aksi pose2 bersama pengantin.Aku mmg sgt suke.Siap leh baling2 bunga ros lagi..hahahha tetiba je rasa aisyah aka makcik hasnah sebagai pengantin mlm tu.Cantik sungguh makcik hasnah walaupun tak dpt jadi pengapit..llalalla sabar lah yer





Pas dah mkn n majlis selesai kami kene gerak coz nak ke shah alam..ader bezday party..Tak kisah pun lmbt ke tak ..jnji kami hadir..gitu..hahahaha


0 Responses