Mlm Pesta Indonesia II
Saturday 16 August 2008



Actually aku buakn sengaja nak mc but aku bgn lmbt.Sbnrnyer aku ader plan ptg nnti nak tgk Mlm Pesta Indonesia.So sbb dah bgn lmbt aku g klinik.Aku pun tak sihat sgt.So doc pun bg mc.Kol si ieja tanya naka mik aku kol bape.Dlm kol 4 katanyer.So aku balik umah then rehat smbil siap2.Berdebar jugak sbb tak kenal sgt ngn kazen2 die.But so far so gud.Diorg sgt baik.





Nak gerak g sana mont kiara tu pun byk kali jugak sesat.Sbb kami tak biasa.Lagi2 aku yg feeling2 balik Poland.Sian si ayna.Takpe janji kami spai sana.Dlm kol 5 kami baru spai.OTW ujan ingtkan kat sana ujan luckly nyer kami kat sana terang benderang..Spai2 je Sheila On 7 tgh nyanyi.Siap berlari2 anak kami.Tp syg kami terlepas SAMSONS..hukhukhuk





Tp takpe janji ungu ader.Ahakz.Sgt best..tetiba aku cam suke sgt ngn Ungu..kalo sblm ni aku dtg nak tgk Peterpan but aku betolkan niat aku coz aku cam suke kat ungu..peterpan best sbb bukak baju last2 minit..haha ramilah yg menjerit2 tak terkecuali kami..ahakz..Kami tunggu spai kol 11 lebiih coz tak mo tunggu SLANK..sbb mcm busuk...dah lah ramai kaum mereke.Balik singgah Pelita melantak puas2 sbb lapa.Thxxxx ieja..misz u all..muah



LOVE U SO MUCH
0 Responses