Shopping Day
Sunday 3 August 2008

Arini patutnyer aku ke Melaka.But cam tak jd sbb ader byk bende yg aku kene setelkn.So Fariz je ikut aisyah maksu dan cece ke melaka.Tingglalah aku sensorang.So aku g dobi jap kol wan supaya bgn tido coz die suke tido cam binatang musim sejuk yg tak reti2 bgn.Arini nak setelkan all my bill and beli brg skit kat sungai wang.


haha ini saje yg kami tak jadi beli sbb tukang jualnyer tak mesra alam..

Yg pasti mmg sgt jimatnyer aku berbelanja.Dr spend berratus2 ringgit untuk beg romi aku dpt beli 4 brg dan amsih ader lebih lagi.hahah wan pun tak terkecuali.Ape yg aku beli die ttp akan beli.Maklumlah sebagai lagenda mmg akan diikuti..hahaha gurau je.Byk tempat kami pegi naik turun kekiri kekanan pusing bawah naika tas balik.Mmg sgt puas ati.Atlest aku tak mmbazir.So pas dah penat buat segala aktiviti aku pun balik.Tak larat dah.Balik umah sunyi coz fariz tak balik lagi..Just layan romi until him back from melaka...=(
0 Responses