SABTU YG HANGAT:Part 1 Pc Fair
Saturday 2 August 2008


Hurm arinilah ari yg sgt bz bg aku.Mana taknyer penat nak mampos coz kuar dr awal pagi.Bgn mcm biasa.Pastu meet wan kat pelita coz nak g survey laptop.Die plak nak beli thumdrive and speaker.So org yg byk mcm binatang tu kami rempuh je.Aku dah alam nak beli laptop ni maklumlah kan bende tu keperluan.Aku msih lagi compare HP and VIOW.Tp takdir dan luck berpihak pada VIOW..maybe sbb dah jodoh kot..aku dah bg nama die..mr romi..die lelaki ok..leh lah kwn ngn delaila,dell dan casper..hehehe





So pas dah dpt ape yg dikehendaki masa untuk byr plak.Hurm ramai jugaklah org yg mmbinatangkan diri kat situ..sian aku yg duk tunggu lama ..Akhirnyer selesai jugak.Barang dah dpt so feeling2 nak beli beg tuk si romi kat ZARA but sblm tu g mkn dulu..tak thn dah lapa.So aku order laksa siam je.Hurm sedap..wan mkn asam laksa dan faz mkn nasik lemak...sopan2 konon..hahhha






Pas mkn kami ke zara..hmm rasa cam tak berbaloi sght kalo aku beli beg tu
So aku dan wan rayau2lah satu klcc...tak cukup ngn klcc kami pegi plak kat pavilion.Giler sungguh tp hampeh satu pun tak dpt.Tp takpelah atlest dpt gak survey brg2 yg berkenan.Hmm penat tahap gaban.hanya tuhan je yg tau.So pas dah setel sume aku g antar wan balik.Coz ader 2 majlis lagi yg aku kene attend ni..




0 Responses