Berbuka Bersama
Sunday 08 September 2008

Hari ini aku OFF.So mmg dah plan nak kuar ngn Ezzal.But kene tunggu die balik dr umah kakak dulu.Then cece pun ader inform nak g sungai wang.Aku pun nak joint jugak sbb nak belikan my lil sis hp.So pas jempt Ezzal kami pun g Sungai Wang.So ronda2 carik brg aku.Dlm ms yg sama teman maksu shopping.Rindu sgt kat die.Coz dah lm tak jmpe.Masih laha spt dulu.Opsss


Kami puasa yer..


Kami yg Chumel

Pas puas berjln2 carik brg n teman si cece daftar fitnes yg baru kami pun ke PV.Tujuannyer nak buka pose dan temankan maksu shopping lagi.Tp die dpt pesanan jgn over 500..hehe dan yg paling buat aku dan cece hangin biel dier tanya "saiz S ngn L yg mana lebih kecik" tak ke arsa mcm nak hentak je..haha

Maksu ckp pose cece chumel


Sblm berbuka..pas snap trus azan

Then bile dah nak msuk waktu buka(45 min sblm yer) masing2 dah tak thn.Lagi2 sicece cap cadbury ..so kami pun ke food court.So masing2 carik makanan.aku cam feeling nak mkn asam laksa.So mkn jelah.Then pas selesai sume aku balik coz Ezzal nak balik umah die kejap coz nk byr sewa umah.Pastu aku ke GIANT setiawangsa beli brg untuk sahur n singgah umah wan amik duit.Balik umah tido n bgn msak tuk sahur(haram nyerc ece kata nak dtg).