Jonny Time
Wednesday 17 September 2008



Disebabkan balik awal so kami plan nak g mkn kat Jonny.Kalo dulu hanya mkn bnde2 goreng kali ni kami plan nak mkn steambot.Dah lah nak dtg tu ader drama...nasiblh tak jauh sgt dr opis nak ke Jusco..so kami spai sana dlm kol 6.50++.Dtg2 farid ngn sara dah ader.Aku,sherry,aisyah,mak munah dan melat dtg kemudian




OMG ramainyer org..ms nak msuk tu pun diorg kata dah full...tp haruslah kene sangsang ngn aku kan..babi sgt waiter tu nasiblah aku tak terSMOKE..kalo tak msti dah kene carut.Kami mkn ngn hebatnyer..bubur lmbuk pun ader...tp yg pastu tukang abiskan semua makanan tu adlh aisyah dan farid..




Pas mkn kami shopping kat PDI sbb sale.Haruslah msing2 beli.Aku just beli untuk adik pom aku je..coz baju aku dah ader..so tak payhlah nak beli sgt..pas dah setel sume kami balik..

0 Responses