Buka Pose
Tuesday 02 September 2008

Aku received mms dr ijam suruh buka pose umah die.Heheh mcm takmo mula2 but yg lain2 duk sms ckp suruh dtg jugakSo nak tak nak aku joint jugaklah.Mslhnyer aku balik keje kol 6.00 msti jln jem.But its oklah sbb sume adekan.So aku jnji ngn mac tuk beli juadah buka pose sesama.Kami sampai kat umah ijam dlm kol 7.So sempatlah beli ape yg patut.





Huhuhu tak ramai pun yg joint..dila ngn wewe tak dtg.ader hal..so kamilah yg tegak2 je ader..tak kisah pun coz sorg pompuan siap ader joint sekali.Kami mkn borak pose dan tukar2 pic ms g redang..malangnyer thumdrive aku yg 2 gig tu tak cukup yer..bayangkan bape byk pic yg kami ader..hahah so pas dah mkn sume golek2 tgk tv n ngumpat sume balik.time tu dah kol 10++..balik2 aku tak buang ms..tgk tv n tido..Thxx for invite me..
1 Response
  1. ijam Says:

    Sama2.. masa bulan puasa ni la nak eratkan ape yg telah rengang tu.. opsss!!! kalau yg lain tu rengang tak leh nak wat ape dah.. minum jerk kacip Fatimah.. Semoga friend ship berkekalan..nanti kan besday ko kat Genting uollsss!!!