Ramadan Dtg Lagi..


Ramadan dtg..hurm tetiba cam sayu plak.Coz byk sgt kenangan yg tercipta dibulan puasa.Byk yg indah dan sgt bermakna..bermula di rumah lama aku dan my freind buat majlis buka puasa dan beszday sekali..pastu ajak member2 dtg lepak buka kat umah..

Hahaha ptg2 msti feeling2 nak balik awal je sbb nak g beli juadah berbuka.Menu rasmi aku msti karipap dan air tebu..tu yg paling aku suke.Sahur jrg bgn..coz takmo mkn..but mula2 aderlah bgn coz kwn aku sorg tu asyik ckp lapa je..kadang2 die mkn meggi..thn ni tak taulah mcm mana..rasanyer die beli trus simpan spai sahur..

Thn ni jugak tak mungkin jadik mcm thn2 sblm ni..berjln2 di JLN TAR mcm thn2 sblm ni.Kalo tak pastinyer mlm2 buta kami saje yg bersama2 ke JLN TAR tuk carik baju raya.Hahah teringt ms tu cece dtg ngn rambut putih sgt supermodel.Misz u cece.hahaa pas dah sibok2 brjln brsengkang mata spai kesahur.So kewl..

Aku hanya harapkan ramadhan kali ini lebih bermakna dr ramadan sebelomnyer..Manusia hanya merancang tp ALLAH yg menentukan..

Selamat Menjalani Ibadah Puasa
Maafkan Silap Dan Salah
Semoga Ramadhanmu DiBerkati..
0 Responses