Beszday Melat 2nd Times
Actually pas abis dr caleb beszday melat kat opis aku aisyah ngn mak munah zirot g Great Eastern coz nak potong rambut aku ni.Bile tiba aku kene tunggu lama..so nak tak nak..terpaksalah aku cancelkan n trus ke Jln Genting Klang..Yng pasti aku sgt geram yer..coz rambut aku tak cantik spai kene kutuk ngn A..wahwah wah u kutuk i yer siap u..


with beszday girlz

Then aisyah bgtau yg mlm tu kami akan caleb beszday melat kat KAROKE..yeye best jugak lama jugak tak pegi..so pas abis gunting rambut balik umah aku jap bgtau A bagai then baru kuar g karoke.Aku rasa cam dlm 2 jam je kot ke 3 jam tak ingt sbb mlm tu sume swing nasiblah iman ku masih kuat didada..ahak






kami sume dah ke kayangan

Mak munah yg tak pernah2 nyanyi menyanyi bagi nak rak mlm tu.so fun..ader jugak kejadian2 lucu spt suar terkoyak bagai..sape yg empunya diri msti tgh blushing2 time..and yg tak patut dah lah melalak bagai nak rak kat situ spai pelita nak mkn..asyik stim je..sapelah yg empunya dirikan..pesanan dr kami jgn lupe jahit suar..




sherry kene fuck..yummy sgt

To melat thxx coz ajak kami memeriahkan majlis yer..kiter sume mmg hebat sgt mlm tu..ahakz..
1 Response
  1. singAsong Says:

    Tak perlu risau...seluar tuan punya dah dijahit pun..tapi BURUK, maklumla jahit sendiri ~~~

    LArikkkkk sambil tahan kepala nanti kena ketuk~~~~

    Nanti Paksu jahitkan ye...OpS~~ siapa yang ala2 rasa panas telinga tu...~~~