The Last Open House

Biasalah ms musim2 raya ni kan ader byk open house.Tak menang tgn pun sbnrnyer nak kesana kemari..but disebbkan hanya setahun sekali jadi ape slhnyer.Thn ni adlh thn pertama aku tak buat opne house..disebabkan kebizian yg melampau dismping berpindah kerumah baru.So jaln je lah umah kengkawan open house.Last week adlh ari trakhir kot org buat open house.Bermula di rawang iaitu umah ayu..



Walaupun sesat pd mulanyer aku berjaya spai keumah ayu dirawang rtu bersama cece.Lama jugaklah kami bazirkan ms kat KL semata2 nak cari Jalan Kucing..cam cilake sgt kan..So spai sana kami disambut oleh ayu.Masakan paling sedap adlh Mehoon Ayam pas mkn bagai kami pun gerak pulang coz nak g umah wan plak.Aku send cece n tunggu Akmal kat umah.Pas die smpai kami siap2 then gerak g umah wan.Ayooo panasnyer dan akulah org pertama yg merokok dlm umah yg panas tu..Sory ye..but best..ahakz..seronok jmpe kawn..ader e..ader b ader ramailah..hahah







Agak lama jugaklah duk umah tu then aku dan akmal gerak g umah tief.Otq tu aku cam tereksident mnja ngn satu rg tua ni.Dah lh langgar kete aku..babi sgt.Nasiblah sok ko nyer raya.Kalo tak sbb ko tua..dah lama kene maki ngn ganti rugi..Kat umah tief pun ramailah jugak org buat kami rasa tak selese..Mkn ape yg patut then kami pun gerak pulang..Thxx pada kengkawan yg sudi jemput.Love u so much..
0 Responses