Heppy Beszday Melat


Rabu yg lepas aku OFF sblm tu aisyah ngn mak munah zirot suruh aku prepare coz katanyer kene bgn pagi sbb nak beli kek untuk calebrate beszday melat.Hahaha yg penting minah tu tak tau..so ala2 sentaplah sbb kengkawan x layan die coz saje nak bg die sakit ati.So aku bgn awl dlm kol 9..rupernyer aisyah ngn mak munah tak siap msk lagi.So dlm kol 12 aku gerak g umah si aisyah coz nak angkat barang..byk jugaklah aisyah msk macaroni..sedap sgt kan..untung sape kawin ngn aisyah..





Then otw spai opis tu aku kol si melat.Nak kuar lunch katanyer.Puas lah aku maki suruh tunggu.Akhirnyer tungu jugaklah.Kol sherrry suruh turun angkat brg then kami caleb kat dlm pantry.Hahah trkejut beruk die.Melat kami syg ko.Ko je yg tak tau..heheh saje nak buat suprise.








Dikesempatan ini abg nak ucapkan selamat ari jadi..panjang umur murah rezeki.Jgn pki sgt si neslo tu..lama2 oklah tu.Wish korang heppy dan berkahwin..lagipun wish ko thn ni nak kawin kan..ahakz..semoga impian tercapai..we love u..muah

0 Responses