Masak Masak

Hasil masakan kami

Smlm aku abis keje awal.So aku mcm tak boleh nak balik umah coz kunci umah aku ilang.A plak nak melawat kwnnywer kat spital so mcm mls nak kaco so aku plan ngn mak munah zirot nak swim kat umah aku disentul.Hurm lama tak balik sana.Rindu sgt.So masing2 dah setuju.But dlm kol 5 tu ujan lebat bagai nak mmpos.So tak jadilah nak swim...but plan ttp nak kene jln so aku ajak mak munah main msk...abis keje aku trus amik dier n kami g GIANT gombak.Jauh jugak sbnrnyer


menumis smbil dan lemak cili api


cuci sayur ke kak

Heheh lama jugaklah kami beli brg..nak carik bahan untuk msk ayam lemak cili padi..sotong msk smbl..sayur dan ayam goreng..bestnyer..beli buah skit..So dlm kol 8 kami baru spai umah.So bukak pintu tak bukak baju keje lagi trus je siapkan bahan2 untuk mkn.Kebetulan farez ader kat umah..so msklah lebih skit..Dlm kol 9 mcm tu br kami abis msk..


gigih menumbuk bawang


mak munah kepenatan

So aper lagi perot pun dah meragam lapa kan trus je kami mkn..best gilerz panas2 lagi lauk pastu ngn lapa..aku ngn mak munah mkn 2 round smbil tgk tv..hehhe sedap kan mak munah..nnti jgn luper bile ader ms kiter swim.yerlah sblm aku pindah kan..nnti kempunan nak swim kat umah aku..dah setel sume kami main internet..dan smptlah mak munah menyamar jadi aku duk layan budak sewel..hahahha
1 Response
  1. yanasuriana Says:

    tu makan ke melantak...hahhahaa