I tot ADIBAH NOR

Kire2 dlm kol 11++ Blue Ink call inform yg magazine aku tempah dah siap.So dieorg nak aku g amik on that day kat PJ.Hurm dah lah aku tak tau jln..then aku br teringat yg aisyah ader interview dlm kol 2..then aku kol ajak die temanakna ku pastu aku akan temankan die ke interview.Tak susah jugaklah aku nak carik jln coz ader penunjuk jln disebelah..Pas dah setel sume br gerak g Menara UOA.


adibah noor yg sedang isi borang

Dah amik pas bagai aaku dan aisyah pun tunggulah giliran die nak interview.Cuat2 hanjing jugaklah dietu.Bile giliran die spai aku bantai tido.Cam lama sgt.Tp tido dlm keadaan yg sgt cute.Yg pasti ms nak bayar parking org yg duk dlm tu leh ala2 berteriak mnja.."INGTKAN ADIBAH NOOR TADI"..wah kembang2 tahap gabanlah minah ni..feeling artis katanyer.Dah setel sume g celcom jap antar brg then daddy suruh aisyah ke Sunway.Dgn mukaaku yg cute time tu ikutkan jugklah..lapa jgn ckp..





Spai Sunway g Friendster.Mkn2 ngn sopannyer pastu aku ajak aisyah carik speak aku.Ingtkana der Zegna tp takder..hurm melepas lah aku..So mlsnyer psl..trus je balik coz dah tak larat coz mlmnyer ader party..hehehe yeyeyeye let dance together~!!


0 Responses