Clubbing
Saturday 10 January 2008

Last nyte aku and kengkawan yg lain g berpesta..maklumlah dah lm tak berpesta bersama kengakwan..rasanyer dlm 22 thn tak menjejakkan kami dimana2 d*sko(KG SGT KAN)...gagagaa..maklumlah kan 22 thn ni duk melepak je..mulanyer aku terima msg dr schatje katanyer nak lepak quatro..so aku cam tak kisah sbb takder plan pun kan..so aku setuju..so dlm kol 7++ mcm tu yana kol tanya aku g mana2 tak mlm ni so aku ckp aku ikut schatje je..then die kata ramai yg nak ke mlm pesta..





so aku cam ckp oklah coz lama tak g sana ngn cece sume..so yana bgtau aku jgn tak pergi coz dah lm tak berdansa bersama so aku pun setuju so pas keje aku g quatro lepak ngn schatje ngn halim n zai patu kami jln2 mnja ke sana..ramai jugaklah org mlm tu..lama tak g so rasa cam kekok skit..pengungjung2 nya aku rasa masih sama takde beza pun..





byk ngn budak2 kecik je..yg besar2 sume dah migrate kot( mcm kata pondan)so kami pun mulalah berdansa dgn ehbatnyer..maksu tak dpt dtg sbb dah kene kurung kat umah(jgn marah) so kami meneruskan mlm indah kami tanpa maksu aka duta club..byk jugaklaha degan2 yg meyakitkan ati berlaku but simpan dlm hati..biar aku je yg tau..





Yg paling best jumpe kawan2 lama yg aku rindu sgt mcm eyoi,ala tak ingtlah plak...mcm smlm ramai je aku jmpe .maklumlah dah tua..yg adermlm tu yana,pondan,fared,wan,cece,qash..happening sgt..so pas abis berpesta kami sume balik but sblm tu lepak kat pelita mkn2 n cuci mata sblm balik..see u guys this coming Sunday..white k..muah
0 Responses