Terluka
Monday 19 January 2008

Walaupun setelah 3 hari berlaku..hati aku masih lagi terluka..geram...kecewa..entahlah..tak tau nak buat keputusan mcm mana..kadang-kadang aku rasa mcm nak pergi jauh dr idop die..yup die insan yg aku syg..but aku tak tau sama ada aku mampu ataupun x..tp aku still takleh maafkan perbuatan die..atau adekah aku yg terlalu emosi sehingga tak mampu mengawal kemarahan aku sendiri..



Love is Blind..but kiter manusia biasa..takkn sbb terlalu cinta kite akan memaafkan sst kesalahan yg aku kirer kesalahan yg besar dgn mudah..aku jugak ader harga diri..kadang2 aku terpiki yg aku trlalu bodo kerana terlalu menyayangi die..kini aku hanya ingin bersendiri..aku akan cube pulihkan luka aku sendiri..terima kasih kengkawan yg masih lagi berada disis..biarlah masa yg menentukan segala-galanyer
2 Responses
  1. solomolo Says:

    tue semua asam gaRam dlm beRcinta...chewah...dh mcm dR l0ve la plak...semua 0rg alami benda yg sama especially bile ia melibatkn 0Rg yg kite syG...but, semua tue ade limit...tiap2 0rg ader penilaian die tersendiRi n berbeza nGn pendapat 0rG laen...mmgla s0metimes we need 0theR 0pini0n when we make decisi0n, but the m0re imp0rtant is 0ur 0wn opini0n...the best way is face to face communicati0n....be h0nest t0 each 0theR...

    ;)


  2. Mr Romeo Says:

    anyway thxx atas komen anda tu..
    yup like u said sume akan meerasa perasaan terluka tu..but ia akan buat kite appriciate partner kiter pastu