Tag By Aidy


Lahanat yaushu betol..tak psl2 aku kene buat tag..dah lah byk..kalo yg skit2 leh terima..but disebabakn aidy selaoo je buat tag yg aku bg..kene jugak aku penuhi kehendaknyer kalo tak nnti tak dpt upah..hahhaa..so inilah 16 perkara ttg diri aku yg terpaksa aku ceritakan untuk tatapan korang..enjoyy~!!
Title:16 random things about you
Terms:Please refer below~

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh, ataupun hala tuju hidup anda.

2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda diperingkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi

16 random things about Me

1 Aku seorang yg sexy
Hahaha aku pedulik ape kan..coz mmg sejak dilahirkan aku dah feeling2 sexy..kalo time pose mmg aku akan nmpak lagi sexy dan gorjes dr org lain..

2 Aku suke shopping
Semenjak dua menjak ni dah menjadi satu kelaziman yg aku msti kene shopping..tak kirelah dr segi baju ke,magazine ker ape ke..janji shopping

3 Aku suker giler tgk wayang
Yup ni mmg aku paling suke..kalo ari2 gi tgk wayang pun takpe..spai bile org ajak aku tgk wayang dah tak tau nak tgk citer ape..bestkan jadi org yg suke tgk wayang ni..walaupun kadang2 trsalh wayang..

4 Aku suke mkn pedas
Setiap makanan aku mstilah pedas gilers...kalo tak pedas mstilah tukang msk tu nak kene hempuk ngn makanan yg aku ordeer..maybe sbb aku ni org melaka..dibesarkan dengan KEPEDASAN..so mmg takleh idup tanpa cili.

5 Aku suke berckp
Sbb tu aku tak reti duduk diam..selagi mata tak tutup sleagi tu aku akan berckp..org ckp bile kiter ni ramah akan byk kwn..terbukti aku mmg ader byk kawan

6 I LOVE MY FRIENDS SO MUCH
Aku syg kawan2 aku tanpa mereka dunia rasa tak bermakna..so guys korang bertuah dpt aku sbg kawan coz i love u alots..

7 Aku benci PENIPU
Pantang betol aku kalo org suke menipu..xkisahlah bende tu untuk kebaikan ke ape ke but jgn nak menipu ngn aku..coz aku tak suker..

8 Aku suke ckp lepas
Kalo ader yg tak berkenan tu bukan mslh aku coz aku cume menjadi diri sendiri..buat ape nak berpura2 menjadi org lain sedangkan kiter ader cara kiter tersendiri

8 Aku giler melepak
Hari2 pas bali keje aku msti melepak..aku tak kisah kalo balik lmbt janji leh lepak..spai kene sound jugaklah dgn org trsyg..but nk buat mcm mana..mmmg dah jadi kebiasaan..so layannnnnnn

9 Aku tak suke bau busuk
Jijik sgt..aku akan make sure yg aku tak busuk..org sekeliling aku tak busuk..dan kawasan yg aku berada time tu tak busuk..sbb tu aku tak suke brjln time2 panas buta n g kat kwsan yg byk org menepek..

10 Aku suke berambut pnjang
Hurm sedey sgt sbb aku dah berambut pendek..tak pernah pun pendek mcm ni but nak buat mcm mana kan..dah nama pun perubahan kenelah ubah imej..walaupun aku sgt menggemari rambut panjang demi CINTA..segalanyer kukorbankan..hahahha

11 Aku suke COMOT
Msti pelikkan..aku rasa comot tu SEXY..but bukanlah comot yg busuk.comot dr segi style jer..mcm messy2 ni aku rasa cam sgt teruja..so jom kiter comot2 sesama

12 Aku Giler Internet
Msuk opis je aku akan bukak myspes,facebook,blog ym dulu sblm aku bukak sytem..hahaha tu tandanyer aku takleh idop tanpa internet

13 Takleh hidup tanpa Henpon
Yup aku boleh mati kalo takder hp..sgt penting..kalo tak mcm mana nak kol n msg2 org trsyg..gossip ngn kwngkawan..boleh anda bayangkan

14 Im not SINGLE
Hahhah aku dah tak single k..aku sedang bahagia..doakan kebahagian aku..semakin ari semakin syg..so..tunggu nak dpt anak je..haha

15 Berasal dr SOMALIA
Aape yg korang kene tau..aku ni berasal dr SOMALIA..kalo nak tau lebih lanjut lagi meh aku citerkan..rakan2 supermodel aku mengenali aku ngn nama iman..ader 2 kwn baik sorg kimora sorg tyra..but yg paling feeling TYRAlah...

16 Romeo Never Dies
Ingt aku akan ttp jadi romeo selama2nyer coz ROMEO NEVER DIES...haahha(gelak2 mnja)
aku takmo tag sesapa sbb kesian..aku siankan kwn2 aku..hahahaa
0 Responses