Makan Makan
Aku ni mmg lem skit skang ni nak tulis blog coz bz sgt ..so ader byk bende yg aku tak post kan dlm blog aku..just nak share skit pic yg kami tangkap bersama2 kawan2 tercinta pada awal bulan lalu when aku buat mkn2 kat Upper East..Aku terima byk sgt laser2 pedas dr sahabat handai nape tak jemput diorg..actually majlis ni kecik2 je..so disini aku nak mintak maaf pd ssp yg aku tak jmpeut sblm ni..







Nnti biler aku buat barbeque aku jmput sume yer...still dlm perancangan lagi.Back to topic so aku bgn tgh hari n gi beli brg ngn mak munah zirot..thx so much coz ko tolong aku from beginning..spai umah trus je masak..yerlah nak msk untuk ramaikan..dan itulah kali pertama aku msk kari..nasiblah komen2 yg mkn mmberangsangkan...hihih







So ms msk aidy ngn fared spai..nak swimming katanyer..so pas swimming g round2 and terbang..sara spai slps tu..itlah diantara yg awal..tak lama pastu sherry,melat dan wawa..bestnyer sume yg aku jemput spai..sepatutnyer majlis stat kol 8 tp ade rjugaklah yg dtg kol 9 kan..takpe disebabkan kami pada ketika itu sedang terbang..so sabar kan jelah...





Hid,cece,ikzal yana dan kawan yana dtg pastu...diikuti ngn wan dan feena..overall majlis berjln dgn lancar dan gembiranyer..bertemakan white untuk menggambarkan kesucian jiwa kami..we have alot of fun that nyte..teruja dan gembira..pada kengkawan tima kasih sbb memeriahkan majlis kami..maaf jika ader trkurang..love u olz..







Sekali lagi maaf pada mereke yg tidak dijemput ye coz ni majlis kecil-kecilan je..hanya mkn2 kecik..bukan party pun..komen2 kengkawan sume diterima dgn hati yg terbuka...sehingga bertemu lagi..muah
0 Responses