Memori 2008
01 January 2009



Berakhir sudah tirai 2008..Alhamdulillah msih lagi dipanjang kan umur untuk menjalani kehidupan pada 2009 ni..Ape yg aku dpt simpulkan 2008 merupakan thn yg agak sukar untuk aku..yup sgt sukar..byk perkara yg trjadi suke duka silih berganti..awal thn berjln dgn sepatutnyer aku rasa..bermula dgn suke dan byk perkara berakhir dgn duka..

Dari segi percintaan aku tak berapa bertuah..sering dikecewakan dan mengecewakan..bukan niat untuk jadi jahat but kebykkan org yg aku jmpe tk sesuai ngn aku dan aku tak sesuai untuk mereka...but FINALLY aku berkenalan dgn seseorg pd bulan 9..first jumpe aku tau die akan jd milik aku..walaupun pd awalnyer byk cabaran yg aku hadap..ttp berkat kesabaran kami ditakdirkan bersama..thxx pd kengkawan yg mendoakan kami..kini hampir 2bln kami bersama..semuanyer brjln ngn lancar..he bright up my life..make me heppy..always with dlm suke dan duka..thxxx syg..Ik vertelde ui altijd missen u,U behoort tot me mijn schat..

Dr segi kerja..its so SUCK and FUCKING SHIT..byk giler dugaan..dgn TL aku yg sgt hampeh satu ketika dulu..aku hampir takder keje n moving to company baru..but dah rezeki kat CELCOM so still maintain spai skang..bertuah sbb dpt TL yg baru yg byk mmbntu.txx so much

Dr segi kengkawan..aku byk sgt dpt kwn baru.bertuah sgt aku dpt berkenalan ngn heska n the geng..mumu aka lauren bre yg sentiasa mengembirakan aku ketika bekerja..aku dpt soffie yg always love n misz me..always take care of me..fariz aka my lovely housemate yg byk jugak jaga aku..tq farezz..fared n the geng teman2 gue ke pesta sgt enjoyyyyyy..yup byk sgt kenangan aku bersama kwn2 tercinta..sume aku takleh lupe..but yg paling aku kesalkan aderlah pergaduhan bersm kwn2 baik..yup kwn2 yg aku syg menjadi musuh dlm selimut..perit sgt ms tu..but sume tu make me stronger dan ajar aku untuk jadi diri sendiri..dan sbb salah paham jugak aku mulakan hidup baru di SENTUL..aku bertuah mmpunyai sahabat2 ku disana..myBFF jugak pindah SENTUL..

Ape yg aku harapkan untuk 2009..biarlah kehidupan ku diselubungi dgn kegembiraan,kebahgian,kejayaan dan kesenangan..aku nak kan yg terbaik untuk diri aku..insan tersyg..dan kawan2 baikku..Ape yg buruk dijadikan teladan..manusia tak pernah lari dr kesilapan..leven is niet altijd perfect


2 Responses
  1. Call me Aidy Says:

    lets build a new life
    this new year.
    pray for each other..k


  2. redfarid Says:

    huhuhuh thanks 2 u 2 MY ABG JAMBU..
    huhuhuhuhu =P