Australia

30 Disember 2008




Pas abis keje aku lepak ngn schatje kat PV..rasa nyer cam nak lepak2 minum je but rasa dihati nak tgk wayang smenetara nak carik die aku g lah tgk tiket..takder yg kosong yer..dah byk hari trtangguh nak tgk AUSTRALIA..coz tgk gazek die mcm sedap je..lagipun pelakon die pun hebat..so mkn dulu kan teppanyaki..sblm tu ms tgh jln2 nmpaklah sicece ngn z sedang catwalk2 supermodel kat situ so aku call lah.Then kami jln2 mnja kat situ..tak lama pastu schatje kol n kami berpisah..







So ms nak mkn aku msg sicece n kami mkn difout court walaupun lain kedai still leh senyum simpol..so ms tgh2 mkn tu aderlah org sergah smbil tutup mata aku dr belakang..ingtkan binatang mana..rupanyer yana..die ngn mas sume nak tgk wayang..so aku g carik tiket pas mkn alih2 ader kol 12.45 mlm..mulanyer mcm berat ati nak tgk tp cam scahtje kata ok..so follow je lah..





Disebbkan ms byk sgt so kami balik dulu n mndi then pastu barulah gerak g PV..yg pasti mmg ramai yg tgk citerr ni..cume tak thnnyer citer ni cam lama sgt 2jam 45 min..aku kuar dr situ pun dh dekat kol 3.30..lamakan..yg pasti bg sesapa yg suke tgk citer yg ala2 epik2 ni g lah tgk citer ni..best sgt..jln cerita, pelakon..sume menyebabkan cerita ini terlalu indah untuk dikenang..bermula dgn plot yg ringkas kepada yg mendebarkan,mencemaskan,mengasyikkan..teruja sgt..i love this movie so much..

1 Response
  1. Anonymous Says:

    dia adalah ensem! *salute*