Carlos
9 Disember 2008

Aku tak sihat sbnrnyer arini..so aku mc coz mmg sgt tak larat.Then pas aku g klinik aku jmput soffie untuk temankan aku g post office nak amik roadtaxnyer duit..then kat situ berlakulah satu kejadian yg sgt haram dan cilake yg aku rasa..aku gaduh ngn officer sana spi menggigil2 jugaklah die assit aku..and pastu aku lupa plak kat mana kunci kete aku..hurm babi sgt kan..



Then call farez mintak die send kan aku nyer kunci kete..so tunggu punya tunggu after kami call teksi untuk die..spailah die kat depan Specktrum ampang.Then we decide nak ke PV lagi..kali ni nak jln2 kat sungai wang tapi hampeh..tak g sana pun..still ke PV jugak..farez dah bising2 memekak sbb lapa then we decide mkn kat carlos..hah bestnyer aku cam lom spai situ lagi sblm ni..selaoo lepak michelanggelo jer sblm ni..





Kami mkn nachos ngn ape lagi.aku tak ingt smbil borak..byk jugaklah ms yg akmi abiskan kat situ..tehn aku baru teringat aku sepatutnyer jumper E..matilah tehn aku msg die suruh die sbr..ala2 mr2 jugaklah die ngn aku..cilaker..so pas abis mkn jln2 carik suar keje ...bukan aku je yg carik farez pun carik jugak..so dh setel sume tu balik..



Aku send farez balik dl beru antar soffie..so sblm tu kol maksu ajak g lepak die kata taknak sbb nak tido..its oklah then dr tunggu E sensorang aku ajak soffie lepak Old Town..tak lama pastu E kol n aku send soffie home baru gerak ngn E



Cant wait for Cristmas..Langkawi~!!
0 Responses