TECH@GOLD AWARD PARTY
27 November 2008

Untuk pengetahuan sume dept kami TECHNICAL HELPDESK memenangi GOLD AWARD for BEST CONTACT CENTER in MALAYSIA.So tu tandanyer kami the BEST diantara sume..ahakz..byk jugaklah benefit yg kami akan dpt..so tunggu jelah yer ape yg akan kami terima.So dlm kol 1 ptg kami ke majlis penyampaian sijil dan mkn bersama dgn boZ2 besar..





Best jugaklah makanan2 yg ader just kempunan skit nak mkn sate sbb ader badak sumbu sepet yg duk abiskan sate tu..betol tak lauren bre.ahakz..then pas mkn sume lepak2 kejap trus kene buat call back..Yg aku tensen disebabkan nak performe pas mkn aku trus turun..alih2 aku kene jawab kol universal..tak ke pukimak namanyer..





Tensen tahap gabanlah jugak.Dah lah spai balik.hangin je rasanyer..nasiblah lauren bre duk sblh aku ms keje tu sbb aku cam tak buhsan sgt..
1 Response
  1. hahahah mickey....lawren sedia berposing bersama anda