My OFF Day
28 November 2008


Aku bgn awal..g opis kejap walaupun aku OFF day then g amik max coz kami nak g sale untuk FJ BENJAMIN ngn FOSSIL yer warehouse.So kol 10 kami daha der kat PArk Royal tu..ayoo manusia yg dtg kalahkan binatang yg masuk kandang..tensen sgt aku..then carik2 brg sume kami pun bayar..pastu g WISMA MPL plak ader FOSSIL nyer sale..max beli jam spai 3..byk giler sbb muarh.aku tak beli pun sbb dah byk jam kan..so pastu balik umah jap then lepak mkn kat steven corner setapak..





Tgh lepak soffie kol mintak tlong antar die ngn fifie ke KL Central coz mereka nak g bercuti ker PHUKET..then aku amik fifie n trus jmper soffie kat Kl central..lagipun takleh nak lama sbb mereke kene ke LCCT secepat yg mungkin..aku doakan korang selamat pergi dan selamat pulang yer..




Pas mereke gerak calling2 ngn fared tanya ape plan mlm ni..so katanye nak clubbing so set jelah..then tak lm pastu tukar plan nak g karoke..aku set je..so kami gerak dr Kl central trus je ke Ampang Park..ramai jugaklah org..binatang2 yg lain sume tak spai lg..pepet sgt..so aku pun feelling2 ngn max tunggu mcm buah tak jatuh.dah lah ramai org.sempatlah jmpe mak hayam ngn si ana..





then ms turn nak msuk mereke pun spai..wawa,melat fared dan sara..kami melalak lah selama 3 jam spai sore aku takderlah..ayoomatilah sok nak kejekan..tp tak pedulik..sume lagi rock2 kami nyanyi..faredlah yg lahanat..but its ok..aslong sume heppy kami pun heppyyyyyyy...so bile ms dah nak abis schatzje msg aku ajak g club coz die dan kwn2 die dah nak gerak..then aku ckp takleh nak g coz roadtax nak mampose....but he said ape yg berlaku dier tanggong so ikut jelah..ahakz..so aku ngn fared pun geraklah ke sana.Pas clubbing lepak kat pelita ngn isis,scahtzje,farid.f bukn nama sbnr,sara melat wawa,aisyah sheery,mak munah zirot,edzham.aizol dan ali..

0 Responses