Bolt Time
17 Disember 2008



Arini aku g kuar ngn aisyah jmpe daddy lkat tempat biasa..then ms balik tu aku trtido coz tunggu aisyah lama sgt nak dtg.Die jnji ngn aku nak msk bubur.maklumlah dah seminggu aku kempunan nak mkn makanan tu..then dlm kol 8 die smpai dgn ala2 mak gayahnyer..so mulalah aktiviti masak2 kami..so pas dah kemas sume aku pun ala2 ajak aisyah kemas..nnti kene marah..







So pastu soffie msg tanya nak joint tgk wayang ke tak..hurm mula2 mcm mls nak but dr takder buat ape baik joint je..so ikutlah..amik diorg kat opis n kami gerak g tgk kat PAVILLION..3d lagi kan...gedik sungguh diorg ni..aku ni bukan suke tgk cartoon sgt but citer ni bestlah..ader sedey ader gembira..yg paling tak thn sibinatang cilake nama Rhino..hamster gemok..sesuai sgt ngn baron..hahaha..




comel sgt sume binatang ni

So ms dlm tu ader byk sgt gazek cartoon2 baru..mmg tunggu ms je nak tagkkan..tak sbr rasanyer..hahaha so kami menghayati citer itu dgn aman dan damai..selepas tu dah setel sume tu kami sume balik tak jadi nak lepak sbb aku ngntuk..lagipun sok keje pagi..
0 Responses