FINAL BOWLING TOURNEMENT
29 November 2008


Dah lah smlm balik kol 6 arini kene bgn kol 8.30 mmg taklah kan..so aku trbgn dlm kol 9.15.walaupun tau games akan stat kol 9.30 aku ttp nak g lmbt sbb kalo sorag tak cukup mmg games takkn jlnnnyer..so aku amik mak munah kat kg baru then gerak trus ker Mid valley.Spai sana mmg konform lom stat lagi..tp kali ni tak ramai group yg main..5 je yg tinggal..so kami kene bersaing untuk menjadi 2 yg terakhir dan akan ke final next week nnti





So ms perlawanan yg mula2 tu dah sengit yerlah masing2 sume dah 100+ keats mata..lagi2 group adam..mmg saingan sengit ni..berusaha secayok2 yg mungkin.Ms tu jugaklah ayu dtg ngn bf die..dpt jugak tgk walaupun dtg sekejap jer..amy takder sbb dating ngn tunang die..kalo tak msti die dtg temakan aku..so pas abis bowling jln2 jap ngn mak munah sbb ader sale..





pas setel sume mkn kat kg baru..hurm actually mcm mls nak msuk keje but dah ujungbln takkn nak ponteng mcm tu je..lagipun ahad aku cuti..so g jugak keje..mlm ni aku balik sentul sbb family schatzje dtg dr sarawak untuk bercuti..lama jugaklah diorg cuti hurm cams edey jer sbb takleh nak mnja2..lagipujn aku mls nak ganggu thats y aku lepak sentul jer..(",)
0 Responses