Bulat
10 Disember 2008

Hari aku bgn lmbt sbb cuti..so aku cam feeling2 je duk umah.Tgh tgk tv aku msg2 lah member2 yg dah laam aku tak contact antaranyer adlh bulat..then die bgtau die cuti so make paln untuk lepak bersama. Dlm ptg sdkit kot baru die amik aku..die ngn oshon ..mulanyer nak buat rambut kat Damansara tp tak jadi so kami ke mid valley jer..carik2 brg sume...so aku pun ape lagi duk merayaulah kat GARDEN..nak carik slipping beg.



Malangnyer sgtlah tak jmpe..hangin satu badan lah jugakkan..nak buat mcm mana..yg penting ms byk diabiskan di foodcourt garden..berborak smbil mkn..aku dah lah lapa gilerz mmg mkn byk..minum air 2 gelas..sbb cam hauskan..hehe..abis sume tu kami g jmpe eddy kat jln kuchai lama





Diorg duk bincang nak buat party untuk kwn baik diorg aku ni yg ngntuk dan mamai ni dgr jelah ape yg diorg ckp..huhu cepatlah nak balik kan..so tak lama pastu setel..aku ikut eddy balik sbb umah dier tak jauh dr umah aku so tak susah sgt nak pusing jauh2..arghh ngntuk
0 Responses