Twilight With E
05 Disember 2008

Smlm ms kat opis aku plan nak g tgk wayang.Ajak schatzje but lately ni die bz jer im really feel lonely.So aku plan nak tgk ngn E.Mulanyer ingtkan nak amik ticket yg awal but takder..yg ader pun 11.55.Lagipun aku balik kol 10 mlm kan..so nak tak nak E setuju..hihii seronoknyer.So pas keje aku balik umh mndi bagai then trus g amik die kat ampang.Kami tgk kat KLCC..tak ramai sgt.seronoklah jugak kan.


Yang pasti citer yg disukai ramai ni mmg best.Jln cerita,plot,latar belakang sgt lah mengagumkan.Solekan muka untuk sume vampire yg feeling2 manusia mmg sgtlah jadi..seram dan dlm ms yg sama mengagumkan..hah bestkan..Aku seolah2 berada dlm citer tu coz sgtlah sejuk nak mampos panggung smlm.Then slps abis citer aku ajak E minum sblm pulang kerumah..hehehe.Mimpi2 yg menjadi kenyataan..Indah nyer dikala bulan mengambang..ahakz(",)

1 Response
  1. Maz Says:

    heheh.aku pun suka gile citer nih..touching sangat kan...bestnye