Clubbing With Bulat

30 November 2008



Pas balik dr keje dlm kol 10 bulat dtg jemput kat opis..Nak g clubbing kat Scarlet dkt dgn The Curve..nasiblah ms aku balik dr bowling td aku ader beli baju..so tak payah balik umah..aku bulat eddy ngn sorg lagi kwn die..aku tak kenal sgt.Then spai sana tunggu kwn eddy dlm kol 11 kami dh msuk Scarlet..mulaa2 mcm tak ramai pas je kol 12..byk nak mampose..



heehe mula2 aku cam buhsan sgt tp disebabkan kene ngurat..hahah trus jadi heppy..sebelah table je kot..senyum2 malulah aku dibuatnyer..dr bukak step trsu ilang kemana sbb tersipu2 malu..tp x lama sbb mcm ramai yg nak menarik kat situ..so slm2 n pelok2 mnja je yg termampu..dan tak lm pastu kwn bulat oshin pun spai...so kami menarilah spai kol 3



Singgah pelita sbb lapa nak mampose..huuhu so mkn2 lepak2 gossiip n smoke bagai so sume pun pulang..aku mcm biasalah 2 hari ni mmg balik sentol..so kengkawan ingt aku free spai 15 aribulan sbb schatzje g holiday...ahakz..(",)
1 Response
  1. eh bulat skang semakin memekapkan diri ye.. ah rindu nyerrr... :*